Jedyna (?) na świecie Octavia AWX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jedyna (?) na świecie Octavia AWX

    Glownie chodzi o to zeby nie dawac pelnego buta z 1500obr/min szczegolnie na wysokich biegach, bo silnik ma moment obrotowy, ktory gdzies musi sie podziac. I jak jest mokro to zamieli kolami na nizszych biegach a jak nie to albo nastapi uslizg sprzegla, co nie jest wskazane, albo auto pojedzie tyle ze wyda z siebie dziwny dzwiek. Wtedy cale obciazenie idzie na wnetrze silnika czyli tloki korbowody.

  • #2
    Jedyna (?) na świecie Octavia AWX

    220kkm na wirusie ale... 2 silniki - obecny 38kkm

    Temat wydzielony by MiKruS

    Komentarz

    • Martinez
      L&K
      • 2004
      • 1366
      • Audi

      #3
      Zamieszczone przez Wolff
      2 silniki - obecny 38kkm
      a co sie stało z pierwszym?
      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
      czarna AR 156 1.8 T.Spark

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Zamieszczone przez Martinez
        Zamieszczone przez Wolff
        2 silniki - obecny 38kkm
        a co sie stało z pierwszym?
        Zaliczyl swapa :diabelski_usmiech bo byl za slaby
        Spritmonitor.de

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Zamieszczone przez Martinez
          Zamieszczone przez Wolff
          2 silniki - obecny 38kkm
          a co sie stało z pierwszym?
          Zaliczyl swapa :diabelski_usmiech bo byl za slaby
          Dokladnie :twisted:

          Skoda dojechala o wlasnych silach do mechanika - AHF zostal wyjety a na to miejsce wsadzony AWX (ino w poprzek) - osprzet zostal od AHF-a. Na sznurku pojechala do Diagtronika i kilka dni pozniej o wlasnych silach wrocila do domu.

          Pierwszy zostal rozebrany i rozdzielony potrzebujacym, a troche czesci zostalo (np glowica, pompa i pare innych) i czeka az ktos bedzie potrzebowal...

          Komentarz

          • Mach
            Rider
            • 2004
            • 349

            #6
            BTW: co to jest AWX ? 110-kta wzdluzna ?
            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

            Komentarz

            • karolz
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2004
              • 823

              #7
              Zamieszczone przez Mach
              BTW: co to jest AWX ? 110-kta wzdluzna ?
              chyba 130 tylko ma mniej Nm od ASZ :roll:
              NajtFukinPatrol North-West

              Komentarz

              • Mach
                Rider
                • 2004
                • 349

                #8
                dobra.... znalazlem i sam juz sobie odpowiedzialem :wink:

                130PD 285Nm :szeroki_usmiech

                Wolff: byly jakies problemy / konieczne mody zeby wlozyc wzdluzny silnik w poprzek :?:
                A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Zamieszczone przez Mach
                  Wolff: byly jakies problemy / konieczne mody zeby wlozyc wzdluzny silnik w poprzek :?:
                  Znajdziesz na streetracing.pl - Wolff o tym pisal
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • wasyl
                    L&K
                    • 2005
                    • 1084

                    #10
                    po tym co piszecie to rzeczywiście tylko ASZ miało problemy z uślizgiwaniem się sprzęgła... a co do
                    zostal wyjety a na to miejsce wsadzony AWX
                    silnika AWX to dało się go posadzić ?? przecież mocowania bloku w innych miejscach?
                    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                    www.wasilewski-foto.pl
                    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      Wszystko da sie zrobic, kwestia pomyslu i gotowki. Golf I nie mial nigdy silnika VR6 a jednak da sie wsadzic i juz niedlugo bedzie taki jezdzil w PL :diabelski_usmiech
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez Mach
                        dobra.... znalazlem i sam juz sobie odpowiedzialem :wink:

                        130PD 285Nm :szeroki_usmiech

                        Wolff: byly jakies problemy / konieczne mody zeby wlozyc wzdluzny silnik w poprzek :?:
                        Blok ma te same mocowania wiec nie bylo problemu w przykreceniu
                        Kolo zamochowe wzialem to co mialem tez poszlo gladko ze skrzynia...
                        Miska olejowa jest inna ale mialem stara wiec przelozona zostala razem ze smokiem
                        Przewody paliwowe trzeba bylo posztukowac (nie mialem i nadal nie zrobilem pompy paliwa w baku i chlodzenia paliwa)
                        Dopiero przy osprzecie zaczely sie schody.
                        PD-ki (a przynajmniej AWX) maja mardziej wysuniete kolo (na ktorym siedzi pasek klinowy). Osprzet w AHF i ASZ jest zupelnie inaczej ulozony (nie wspomne o AWX z pierwsza rzecza widoczna jaka jest wiskoza od wiatraka chlodnicy) i osprzet zostal na wieszaku od AHF-a z usunieta pompa VP. Ale problem wysunietego kola pozostal bo zaczal mi ciac pasek klinowy. obecnie dzialam na zmodyfikowanym pasku (obciety jeden rowek - i na kole silnika pasek sie kreci inaczej niz na osprzecie).

                        Cala wiazke elektryczna trzeba bylo dorabiac (ta od AWX oczywiscie nie pasuje - nawet sterownik jest w innym miejscu). Szafa z 2-ga szpera spowodowala kolejne perturbacje (koniecznosc uzycia sterownika ARL)

                        Jeszcze pozostal dziwny problem 12mg dawki na biegu jalowym...

                        I jeszcze turbina tez jest od wzdluznego z dorobionym kolektorem. Ale to opcja od niedawna. Wczesniej byla turbina od ASZ-a

                        Generalnie odradzam. Jak swapowac to tylko na ASZ albo ARL.

                        [ Dodano: Nie 17 Kwi, 05 20:41 ]
                        Zamieszczone przez wasyl
                        silnika AWX to dało się go posadzić ?? przecież mocowania bloku w innych miejscach?
                        Plug and Play - blok taki sam.

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Pozwolilem sobie wydzielic nowy temat, bo mysle, ze warto...

                          [ Dodano: Pon Kwi 18, 2005 9:25 am ]
                          Wolff - jak masz rozwiazany IC? Seryjny od AWX?
                          TDI 205PS

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez MiKruS
                            Wolff - jak masz rozwiazany IC? Seryjny od AWX?
                            IC mam zrobiony na zamowienie w TomaRacing z wlotem i wylotem z jednej strony dzieki czemu nie ma rur nad silnikiem (wszystko z prawej strony samochodu). IC jest w zderzaku. kolektor wydechowy tez dorabiany - do niego przypieta turbina od AWX-a (z opcja na GT20). kwasowka do IC i z IC do kolektora ssacego. Kolektor ssacy od AWX-a. Wywalony EGR i klapa gaszaca.

                            W wolnej chwili zrobie fotki wszystkiego i wrzuce (jak nie zapomne...)

                            Komentarz

                            Pracuję...